17 lipca 2015

wykresy przodków pradziadków mojego Męża

Na dzień dzisiejszy - po przedstawieniu pradziadków mojego Męża - wykresy ich przodków przedstawiają się następująco:

przodkowie Michała Fijałkowskiego

przodkowie Józefy Szulc

przodkowie Wawrzyńca Misztala

przodkowie Jadwigi Kapelan

przodkowie Franciszka Berendzika

przodkowie Ewy Krawiec

przodkowie Franciszka Florczyka

przodkowie Józefy Majdy

Biorąc pod uwagę to, że zaczęłam poszukiwania przodków Męża pod koniec zeszłego roku - mniej więcej w listopadzie - to patrząc na te wywody w linii prostej do 5-, 6-, a nawet i 7x pradziadków, to sama jestem pod wrażeniem, że to mi się udało. Oczywiście, gdyby nie fakt, że podjęłam się indeksacji parafii Czarnocin, to pewnie bym nie miała tak ładnie rozrysowanych drzewek. Byłaby tylko linia Fijałkowskich z Będkowa, który jest dostępny na genealodzy.pl, reszta by czekała, jak ktoś weźmie pod swoje skrzydła Czarnocin ;-) A tak mam już na cito :-) Teraz pozostaje mi rozpisać każdą gałązkę dokładnie - pokolenie po pokoleniu. A może coś jeszcze się trafi...
Udostępnij ten wpis
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.