13 lutego 2015

4xpra-dziadkowie cz. 18

Antoni Koprowski i Agnieszka Krzykacka to druga para generacji 4xpradziadków ze strony mojego Taty. Nie mam zbyt wielu informacji na ich temat, ale to, co jest musi mi wystarczyć. Przynajmniej na jakiś czas ;-)

Antoni Koprowski (wg aktu zgonu nazwisko brzmi Koper) zmarł 10.08.1835r. w Grabi, parafia Marzenin (woj. łódzkie, pow. łaski, gm. Sędziejowice). W akcie jest podane, że w chwili śmierci miał 67 lat. Czy tak było naprawdę - nie wiem...

akt zgonu Antoniego Koprowskiego

Agnieszka Krzykacka zmarła niedługo po swoim mężu, dokładnie 30.04.1836r., również w Grabi, par. Marzenin. Nazwisko "Krzykacka" pojawiło się w akcie urodzenia jednej z córek, ale również pojawia się wersja "Olakówna", do końca nie wiem, którą mam przyjąć za właściwą... Wg aktu zgonu miała lat 60.

akt zgonu Agnieszki Krzykackiej-Koprowskiej

ciąg dalszy aktu zgonu Agnieszki Krzykackiej-Koprowskiej

Antoni i Agnieszka Koprowscy doczekali się kilkorga dzieci:
- Błażej (1810-1855) => mój 3xpradziadek
- Elżbieta (1813-1821)
- Józefa (1817-1819)
- Jadwiga (1820-1821).
Do innych dzieci natenczas nie dotarłam, ale wszystko przede mną.

Udostępnij ten wpis
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.