29 lipca 2015

3xpra-dziadkowie cz. 16

W tej notce pojawi się tylko jedna osoba, Teofila Kuśmierek. Była matką mojej 2xpra-babki, Wiktorii. Niestety, nie wiem, kto był ojcem, w akcie ślubu Wiktorii z Fabianem Sieradzkim widnieje ojciec NN, więc pewnie na tym zakończy się moja przygoda z tą gałązką. Na razie nie wiem nic na temat pra-pra-prababki, póki nie zobaczę aktu ślubu jej córki...
Wszystko przede mną :-)

EDIT z dn. 05.08.2015r.:

Teofila Kuśmierek była córką Stanisława i Teresy zd. Papiernik. Zanim wyszła za mąż, miała dwoje nieślubnych dzieci:
- Kajetan (1840-?)
- Wiktoria (1844-?) => wyszła za mąż za Fabiana Sieradzkiego, moi 2x-pradziadkowie.

Wychodziła za mąż dwukrotnie:
- 1847 (akt 6), par. Kompina => Marcin Matuszewski, s. Walerego i Rozalii (prawd. Syperek), wdowiec po Mariannie Szymańskiej, nie znalazłam aktu zgonu;
- 1862 (akt 16), par. Kompina => Błażej Cywiński, s. Kazimierza i Magdaleny zd. Pałasz, wdowiec po Gertrudzie Wojtachnik.

Z Marcinem nie mieli dzieci, z Błażejem:
- Jan (1863-1865).

Rodzeństwo Teofili:
- Augustyn (?-1874) => ożenił się z 1) Kunegundą Honoratą Bartłoszewską 2) Anną Czubak
- Jakub (?-1846) => ożenił się z Konstancją Szczepanik.

Na dzień dzisiejszy jestem w stanie tyle powiedzieć na temat mojej przodkini. Póki nie pójdę do AP, to zostanę w tym miejscu.
Udostępnij ten wpis
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.