26 kwietnia 2018

Serwis genealogiczny

W wiadomościach, które otrzymuję od często przypadkowych czytających mojego bloga pojawia się pytanie, skąd udało mi się wziąć tak dużo informacji na temat moich przodków. Otóż spieszę z informacją do zainteresowanych - głównym sprawcą jest serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego GENEALODZY.PL , do którego link znajduje się w kolumnie z prawej strony - wystarczy kliknąć i przeniesiecie się w magiczną przestrzeń świata genealogów. Można tam uzyskać informacje, porady dotyczące poszukiwań, a także - za pośrednictwem Serwisu - odnaleźć metryki urodzeń, małżeństw i zgonów Waszych bliskich. Wystarczy się zarejestrować i można rozpocząć poszukiwania.


Udostępnij ten wpis

4 komentarze :

  1. Witam
    Piszę ponieważ mam też w przodkach rodzinę Bakowicz z sieradzkiego.Moja praprababcia nazywała się Wiktoria Bakowicz jej ojciec to Wincenty. Wiem o rodzenstwie,że byli Ludwika, Ignacy,Józefa, Małgorzata. Ogólnie było ich chyba 11. A ojciec jak jak dobrze wyszukalam to Józef, a matka Zuzanna z Jakubowskich. Proszę o odpowiedź jak coś Pani ma konkretnego co by było związane z tym co napisałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wskazane przez Panią osoby mam w drzewie genealogicznym. Proszę o kontakt mailowy.

      Usuń
    2. Dzień dobry. Mam w/w osoby w swoim drzewie. Józef to mój pra, pra, pradziadek. Proszę o kontakt. Pozdrawiam Beata

      Usuń
  2. Dzień dobry mam akt zgonu swojego dziadka Mariana Szalińskiego.Wynika z niego że Bronisława Bakowicz i Adam Szaliński to rodzice mojego dziadka.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.