10 kwietnia 2016

teczka dowodowa babci mojego Męża

Mam wrażenie, że moje wizyty w UMŁ nie mają końca. Co jakiś czas odwiedzam urząd po kolejne dokumenty dotyczące naszych rodzin. Trzecia z kolei wizyta dotyczyła babci mojego Męża, Janiny Fijałkowskiej z Misztali. Niestety, teczka dziadka Stefana Fijałkowskiego została już zmakulowana, więc pozostaje mi się cieszyć tym, co jest :-)

A w teczce znajdowały się następujące skarby:
  • zgłoszenie zamieszkania 1951
  • karta osobowa 1951
  • karta meldunkowa 1951
  • ankieta do dowodu osobistego 1952
  • metryka dowodu osobistego 1952
  • świadectwo zawarcia małżeństwa
  • świadectwo urodzenia
  • wniosek o wydanie dowodu 1966.

Biorąc pod uwagę, że nie miałam możliwości poznania babci Męża osobiście, to te dokumenty trochę przybliżyły tę postać.

świadectwo urodzenia Janiny Fijałkowskiej z Misztali

świadectwo zawarcia małżeństwa Stefana Fijałkowskiego i Janiny Misztal

I jeszcze porównawcze zdjęcia babci Janinki - z 1952 i 1966 roku.


Udostępnij ten wpis
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.