12 stycznia 2016

nowe znajomości na ten nowy rok



2016 rozpoczął się ciekawie. 

Sukces numer 1. Kilka dni temu pojawiły się nowe "smarty" w moim drzewie umieszczonym na MyHeritage dotyczące rodziny od strony Taty, konkretnie chodziło o moją prababcię Antoninę Wierzbicką-Stań zd. Sieradzką. Przeszukałam zasoby portali społecznościowych i znalazłam 3 osoby, które miały moją Antosię w swoich drzewach. Napisałam do nich na FB i czekałam na odzew. I tak dzisiaj odezwał się - jak się okazało - kuzyn. Jego dziadek był przyrodnim bratem mojego dziadka. Jestem podekscytowana i nastawiona na sukces. Kolejnych potomków przyrodniego rodzeństwa dziadka już znalazłam poprzez FB i też napisałam do nich, odzew - sukcesywnie do przodu :-) Pokładam duże nadzieje w nowych znajomościach, choć rodzina daleka...

Sukces numer 2. Po ponad roku od mojej pierwszej wiadomości zostawionej na FB odezwał się kolejny daleki kuzyn. Jeśli wszystko to, co ustaliłam do tej pory, jest zgodne z prawdą, to mamy wspólnych 4x-pradziadków, Wawrzyńca i Katarzynę Bakowiczów. Jeśli się uda, to spotkamy się na wiosnę, kiedy przyjedzie do Polski.

Sukces numer 3. Znalazła mnie (również przez MH) prawdopodobnie daleka kuzynka związana z rodziną Pryków, ale jeszcze nie ustaliłam ewentualnych powiązań z moimi przodkami z tej gałęzi - Łukaszem i Agnieszką Prykami.

Sukces numer 4. Cudownie odnaleziona teczka dziadka Wincentego została już skserowana, niebawem pojawi się dokumentacja tutaj. Napisałam jeszcze o teczki dowodowe kilku osób ze strony mojego Męża i kuzyna, ale nie wiem, czy uda mi się coś wskórać w tym kierunku.

Oby te sukcesy były tylko początkiem do dalszego rozwoju prac nad drzewem genealogicznym w tym roku :-)
Udostępnij ten wpis
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.